תיקון ניאגרות נוזלת טיפים לשימור על ניאגרה תקינה

כיצד לחסוך במים, בשירותים תיקון ניאגרות סמויות

האסלה דולפת יכולה לבזבז מאות ליטרים של מים ביום, על חשבון שלך ואת הכיס שלך. עם חיסכון במים הופך נושא חשוב יותר ויותר עבור רוב הישראלים (95 אחוזים), קבלו החלטות לחסוך יותר מאי פעם.
בדקו אם יש דליפה נזילה באסלה שלך לזהות אם האסלה שלך שאינה פועלת כראוי. סימנים לכך שהשירותים דולפים הצליל של מים מפריע לשון בלילה ושירותים מים זורמים פועלים מבלי שימוש.חושב שיש לך ניאגרה בעייתית? לבצע

"בדיקת דליפת נזילה זיהוי" פשוטה בניאגרה סמויה

תיקון ניאגרות נוזלת טיפים לשימור על ניאגרה תקינה
שירות לכל הניאגרות יש כל החלקים מקוריים במלאי

ראשית, מסירים את המכסה הניאגרה או לחצן בניאגרה סמויה ומוריד את המים.
הניאגרה מתחילה להתמלא במים,לבדוק נזילה גילוי דליפת או כמה טיפות של צבע מאכל (אדום או כחול עובד הכי טוב); לחכות 10 דקות.אם יש דליפות נזילות , המים באסלה יהפכו את הצבע של האסלה גילוי דליפה או צבעי מאכל. זה סימן בטוח שזה הזמן להחליף את הגומי בניאגרה ולהתחיל ולחסוך במים.קראו את מד שעון המים שלך לפני ואחרי שעתיים, כאשר נמצאים בשימוש ללא מים. אם זה לא בדיוק אותו הדבר, רוב הסיכויים שיש לך דליפה איפשהו בבית; תתחיל לבדוק בחדר האמבטיה הכללי. הקפד לחפש נזילות מים חבויות כגון צינורות שעשויים להיות נוזלים מתחת לאזור השירותים או ברז כיור.
ניאגרה מתמלאת מים לאחר שמיכל ההדחה כבר התרוקן על ידי אוטם. אם ניאגרה לא ממלאת זה כבר בעיה של אוטם, סביר להניח שיש לך נזילה בשירותים שמבזבז מים ועולה לך כסף.

תיקון ניאגרות נוזלת טיפים לשימור על ניאגרה תקינה

תיקון ניאגרות נוזלת טיפים לשימור על ניאגרה תקינה
מצוף לניאגרה סמויה סניט מקורי

החלף לבד את אוטם גומי כדי למנוע שחרורו של מים מהמיכל לתוך האסלה ויוצר חלודה אם האסלה שלך צריך מרובה כדי לנקות את האסלה,להתחיל לחסוך מאות ליטרים של מים מיד לאחר החלפת הגומי עם ולהתקין פילטר למנעת אבנית החיסכון גם בהחלפת מנגנון האוניברסאלי אשר חוסכת מים על ידי התאמת כמות מים המשמשת לשטיפה.
אם יש לך כל דליפה על הרצפה, מאחורי או מתחת לאסלה, לבדוק את אטמים או מחברים שיכולים לפתור את הבעיה.
אם לחצן האסלה לעתים נתפסים הוא נותן למים לזרום ללא הרף. להחליף או להתאים את הידית או לחצן .

תיקון ניאגרה סמויה לא צריך לשבור קירות כדי לטפל בניאגרה מוסתרת בקיר